Tävling!

 
 
 
 Denna bild är tagen från star Stable och mina frågor är:
Vilket år var det?
Vad heter inlägget?
Händer det något på star Stable när inlägget kom?
Fans utrustningen och kläderna då?
Den som får flest rätt vinner!
 
Lycka till /Matilda♥
LISA
2015-04-29 @ 19:27:58

starstable fyller år och man får sakerna i ett uppdrag det vara 2 års dagen för sso

ARIANA LIGHTNINGFOREST
2015-04-30 @ 06:05:25
URL: http://arianastarstable.blogg.se

1: År 1
2: STARSTABLE 1 ÅR!
3: Starstable fyllde 1 år, vanliga födelsedags uppdragen.
4: Man fick utrustningen och kläderna efter visa "Födelsedags lopp".

(Ren chansning efter starstable 3:år.)

/Ariana:)

ARIANA LIGHTNINGFOREST
2015-04-30 @ 06:06:45
URL: http://arianastarstable.blogg.se

(Jag vet att jag hade fel på första.. ville baar inte ta samma som Lisa.:))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssoforever.blogg.se

På den här bloggen kan du få reda på massa fakta och roligheter, hänga med på äventyr och bara ha kul!♥ Jag hoppas ni tycker om bloggen och vill läsa den! ♥ /Matilda Lightningforest!♥3♥

RSS 2.0